måndag, mars 24, 2008

Tack för alla trevliga peppande kommentarer


Ett axplock ur kommentarerna som kommit in:

"Underbar utsikt! Fantastisk atmosfär! Mysiga människor, toppen dessert!"
"Underbar MAAAAAAT!!! Fin service, vänligt bemötande!"
"Suverän mat. Najs!"
"Bästa maten i stan"
"Tack för en avslappnad kväll!"
"Bönorna är bäst!"
"Suveränt gott kravmärkt kaffe och te! Läckra desserter!"
"Gott o soft"
"Veckans ljuspunkt= mat på Hermans"
"Fantastisk mat. Trevlig personal och gudomliga kakor och tårtor."
"Ni regerar!"
"Sjukt god mat! :)"
"Go Green"
"Jättebra koncept"
"Veggie=kärlek"
"Mumma!"
"Ni e underbara!"
"Jag vill oxå bli veggo!!!!"
"Med buken fylld med mat, vill jag fortfarande ha mer av Hermans ljuvliga smaker!"
"Stockholms bästa vegetariska utsikt"
"Gudomlig mat"
"God mat gör en alltid glad"
"Jag önskar det fanns ett Hermans i Eskilstuna"
"Era pepplappar har inspirerat mig- har klistrat upp egna i hela lägenheten!"
"Jag ser gravid ut när jag ska hem"
"Gudagott och trevligt"

1 kommentar:

Ylva Rancken-Lutz sa...

Hej!

Vi var en grupp som hade beställt bord på Hermans söndagen den 11.5. Vi hade på förhand kollat att man kunde få veta vad som fanns i alla rätterna eftersom vi hade en hyperallergisk person med oss. Vi fick detta svar:

Finns lista i kassan.
mvh
Leo

Listan fanns inte i kassan och kocken var på mycket ovänligt humör och sade att det finns selleri och paprika i allt. Vad är det för sorts svar? Det kan inte stämma och en viss hjälpsamhet kunde vara på sin plats när vi kollat före att en lista finns i kassa.

Den tjej som stad i kassan var irriterad och ironisk. Så upplevelsen som kunde ha varit angenäm för att maten annars var god blev en besvikelse. Tyvärr.